woensdag 8 december 2010

One kind word can warm three winter months



10 opmerkingen:

  1. Super leuk, echt leuk die sjaal met de muts haha :) heb hem zelf net ook in binnen ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt super leuk die sjaal en muts!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie foto die laatste!
    ik volg je nu :)

    volg je ook terug ? :)

    xxxxxx
    Anouk

    www.stylememories.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw dat staat je echt super Mirjam!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah zo schattig ben je ^^
    &Bedankt voor je reactie,
    haha ja ik had het gezien indd.
    ik 'spaar' ze ook, naja ik heb er onopgemerkt wel een paar staan haha, maar jij hebt er echt veel meer hoor XD
    Was jij het niet die een stuk of 200 had ? :O

    Ik raak ze steeds kwijt -.- haha!
    Lekker bezig XD

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk! Zo'n mooie sjaal wil ik ook :D.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hey ;**
    Your blog is very cool :)
    i really like your blog and i hope you follow me back :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oeh echt leuuuuk!
    Die kleurtjes zijn echt moooi
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. pretty boots and eyes !

    www.thefashionmom.com

    BeantwoordenVerwijderen

Thankyou for your comment, I really appreciate it ♥