maandag 13 augustus 2012

Come away with me, far away with me, you will never know, until you go

Hey daar! Ik weet niet of er nog mensen zijn die mijn blog nog bijhouden, maar toch ga ik maar weer is schrijven. Inmiddels ben ik geslaagd voor mijn havo diploma zonder onvoldoendes, en een cijferlijst om supertrots op te zijn. Zelfs een dikke voldoende voor wiskunde! Het komende schooljaar ga ik beginnen met een nieuwe opleiding, communicatie en multimedia design op het Avans in Breda. Ik ben benieuwd en ik heb er superveel zin in! Ook ben ik de afgelopen tijd nog bezig geweest met kleding maken. Ik heb een rokje gemaakt; Ook heb ik een jasje gemaakt, dat was wel erg veel werk! Vooral de voering.. Maar ik ben toch blij met het resultaat!

2 opmerkingen:

  1. Haha, toevallig! Ik had je al gezien op de opendag op Avans, ik ga nu naar het 2e jaar CMD. Het is echt heel erg leuk! Zie je daar wel een keer! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. welkom terug, ik hoop dat je weer wat vaker schijft :)

    --Rosalee--

    BeantwoordenVerwijderen

Thankyou for your comment, I really appreciate it ♥