vrijdag 4 februari 2011

I get to make the future what I want to

I'm sorry for the early update, well actually it doesn't matter because you can read it later.. Today I'm going to work the whole day, I'm so not in the mood but I have to. I think it's going to be a long day.
I'm actually really worried about next year. I don't even know which school I'm going to and what I want.. I would love to do something with fashion but I don't think I'm good enough.

There are so many applications for a school like that and I'm not sure if I'm really talented.. I just don't know it anymore and I need to figure it out before I'm too late.
I have to go now, bye! ♥

11 opmerkingen:

  1. Super mooie outfit mir, en met die school komt wel goed ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je iets heel graag wil moet je er gewoon je best voor doen. En tja, als het niet lukt heb je nog altijd meerdere mogelijkheden toch :)?
    Leuke rok trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er wel talent voor, gewoon inschrijven Mirjam! Wie niet waagt wie niet wint. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb ik ook gehad wat jij nu hebt..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit!
    Ik zou er voor gaan, je krijgt eerder spijt van dingen die je niet geprobeerd hebt dan andersom!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, eerst wilde ik naar de kunstacademie omdat ik webdesign leuk vind. Maar je moest dan wel allemaal eerst dingen doen die ik eigenlijk veel minder leuk vond. En ik was ook niet goed genoeg. Ik wilde het nog eens proberen, maar toen kwam ik erachter dat het helemaal niets voor me is en ik er doodongelukkig zou worden. Toen heb ik besloten om naar de Pabo te gaan en dat doe ik nu nog! Het is wel heel lastig maar soms moet je keuzes maken. Je kunt altijd een nieuwe studie beginnen als iets écht niet bevalt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou het gewoon proberen lief, wie niet waagt..
    Vind deze outfit leuk, leuk rokje!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I used to put sugar on my toast too. I love the colours on your outfits. Thanks for sharing the photos and drop by me too, soon.

    Ciao.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi Mirjam!
    Je ziet er altijd heel lief uit ♥

    Loves,
    http://rimonabahere.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Thankyou for your comment, I really appreciate it ♥