maandag 29 november 2010

My hands are cold and I'm on my knees, looking for the answer

Omg, it's so cold outside! I really don't like this, I miss the summer so badly.
I was wearing this today.





I'm really looking forward to saturday. I'm going to Breda with Sarah and after that we're going to bake something, and in the evening we're going to the city. I think we're going to have a great time! I can use that after all this drama and stress.

By the way, I've got a new coat! I'm so happy with it.

(It looks like black but it's actually dark blue. I love the gold buttons with anchors!)

20 opmerkingen:

  1. Mooie outfit! Ik hou ook helemaal niet van de winter, kan je niet van die leuke jurkjes aan zonder er een vest over heen te doen etc.
    En je nieuwe jas is ook super!
    Ik ga je volgen, wil je mij ook volgen.

    xx

    http://glamourmoes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke outfit! Heb echt zin in ons weekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke foto's weer!
    ja dat moeten we zeker doen, hebben we nog niet gedaan inderdaad (:

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke outfit! En heel veel plezier Zaterdag, t gaat vast gezellig worden! :D
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. your coat is so cute! i'm searching and searching for one :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie outfit, vooral de broek!
    fijn dat het weer wat beter met je gaat zie ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah ja echt he,
    wat een weer!
    Ik heb hier ook echt geen zin in XD
    Geef mij maar lekker de zomer terug,
    dan hoor je mij niet meer klagen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your coat is quite pretty. I was shaking all day. it's too cold now for me to wear skirt. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke outfit! vooral je schoenen!!

    loves,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je blog is awesome! <'333
    en die outfit trouwens ook! :D
    Ik ga je vanaf nu zeker volgen.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke outfit!
    Waar heb je die broek vandaan??
    xxx.

    BeantwoordenVerwijderen

Thankyou for your comment, I really appreciate it ♥